Így a legegyszerűbb leszokni a dohányzásról

Hogyan lehet a tudatod nélkül leszokni a dohányzásról

Segítünk: szokjon le hízás nélkül! Megjelent: Dohányzás Sokan aggódnak, hogy a dohányzás abbahagyásával elkerülhetetlenül hízásnak indulnak. Száz volt dohányosból valóban nyolcvan tapasztalja, hogy valamivel többet mutat a mérlegen, mint korábban. Az adatok szerint a férfiak átlagosan 2,8, a nők pedig átlagban 3,8 kilogrammot híznak.

Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?

Ennek azonban nem muszáj így hogyan lehet a tudatod nélkül leszokni a dohányzásról, a súlygyarapodás tudatos odafigyeléssel megelőzhető vagy csökkenthető. Miért hízhat a leszokás után? A dohányzásról való leszokás következtében számos változás történik a szervezetben, többek közt az étkezési szokásokban, a szervezet anyagcseréjében.

Ennek okai a következők lehetnek: 1.

hogyan lehet a tudatod nélkül leszokni a dohányzásról hogyan lehet egy pillanat alatt leszokni a dohányzásról

Az étkezés lesz a dohányzás helyettesítője. A leszokás után a dohányzást sokan nassolással helyettesítik.

Innen már csak egy lépés a saját dohányzási szokások tudatosítása

Aki így tesz, mindenképpen ügyeljen arra, hogy alacsony kalóriatartalmú rágcsálnivalót például almát, olívabogyót, répát, zellerszárat, uborkát válasszon. Javul az ízérzékelés.

hogyan lehet a tudatod nélkül leszokni a dohányzásról milyen jó lesz, ha leszokol a dohányzásról

Az ízérzékelés intenzívebbé válásával az ételek ízletesebbek, illatosabbak és vonzóbbak lesznek, ezért nőhet az elfogyasztott ételek mennyisége. Az anyagcsere visszaáll az eredeti szintre. A dohányosokat magasabb gyorsabb alapanyagcsere-szint jellemzi, a leszokást követően pedig az anyagcsere visszaáll a korábbi normál, a dohányzás időszakához képest alacsonyabb lassabb szintre. Mivel lassabb az energiafelhasználás, a felesleges energia zsírként raktározódik el.

Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem

Csökkenő fizikai aktivitás: Sok dohányos fáradtabbnak érzi magát a leszokás során, emiatt átmenetileg kevésbé aktívak, és így kevesebb energiát használnak fel. Megnövekedett étvágy: A dohányzás elnyomja az éhségérzetet, amely a szervezet természetes jelzése arra, hogy táplálékra van szüksége. A leszokás után némi időbe telik, amíg ezt a volt dohányosok megtanulják hízás nélkül kezelni.

Vitaminok, amikor leszoktam a dohányzásról, ha ilyenkor isznak egy nagy pohár vizet, natúr teát vagy más kis kalóriatartalmú étellel igyekeznek az éhségérzetet csökkenteni.

Akik a leszokáson gondolkoznak

Édesség utáni sóvárgás: Sok kábítószer, így a nikotin is hatással van a szervezet cukorháztartására. A leszokás következtében csökken a vércukorszint, ami kiválthatja az édesség utáni fokozott sóvárgást.

Ilyenkor érdemes inkább natúr joghurtot, gyümölcsöt választani a csoki vagy a sütemény helyett.

hogyan lehet a tudatod nélkül leszokni a dohányzásról hogyan lehet csökkenteni a dohányzást a dohányzásról való leszokáshoz

Bár a súlycsökkenésnek kell némi idő, a rendszeres testedzésnek a fogyáson túl is annyi jótékony hatása van, hogy mindenképpen érdemes kitartani. A szakemberek szerint a fogyókúrázást ebben az időszakban nem érdemes erőltetni, a kilókkal ráér a sikeres leszokást követően harcba szállni.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Alakítson ki új, a dohányzáshoz nem kapcsolódó szokásokat ezekre az időszakokra. Kávé helyett például főzzön egy csésze teát, sétáljon néhány percet, vagy hallgassa meg a kedvenc számát, és táncoljon egyet! Jótékony nassolnivaló lehet például az alma, a sárgarépa, a zellerszál, a koktél paradicsom, vagy az uborkaszeletek. Tartsa ezeket könnyen elérhető helyen!

Dohányzáremenysegiskola.hu fórum • Téma megtekintése - Leszokni, de hogyan?

A leszokás elején érdemes kerülnie azokat a helyzeteket, ahol nagy kalóriatartalmú rágcsálnivalókat sütemény, csipsz, olajos magvak szolgálnak fel. Az alkoholos italok rengeteg kalóriát tartalmaznak, emellett az alkohol csökkenti az önkontrollt, ami falásrohamhoz vagy dohányzáshoz vezethet. A leszokás után jelentős összegek maradnak a pénztárcájában, használja ki az alkalmat, vegyen magának szauna- színház- vagy mozibérletet!

Hívja a 06 80 44 számot! Szakemberek segítenek megszabadulni a dohányzástól.