User account menu

Volt egy álmom, hogy leszoktam a dohányzásról. Fő navigáció

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk Szívbetegség, magas vérnyomás, érszűkűlet, krónikus hörghurut, daganatos megbetegedés, az magzat károsodásának veszélye - csak néhány a nikotin okozta ártalmakból.

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Fotó: Pixabay Az egészség és a jó közérzet miatti aggodalom az alapja a dohányzásról való leszokásnak. A szándék könnyen meghozható, a gyakorlatba átültetés viszont nagyon nehéz.

milyen intézkedések a dohányzás visszaszorítására egy hónappal később a köhögés elkezdődött

Erős dohányosoknál jelennek meg az elvonási tünetek:"- idegesség és nyugtalanság,- fáradtság,- alvászavarok, - koncentrációzavarok,- ingerlékenység, depresszív hangulat,- megnőtt étvágy, falánkság,- súlynövekedés- a férfiak átlagosan három kilót, a nők négy kilót híznak a dohányzás abbahagyása után.

A testi elvonási tüneteknél sokkal súlyosabbak a pszihés problémák. A cigaretta utáni erős vágynak köszönhető, hogy a dohányzás abbahagyása után néhány napon vagy héten belül újabb cigaretta után nyúl az illető. Mégis megéri az első, talán legnehezebb napokat, heteket átvészelni.

  1. Dohánykezelő szerek
  2. A dohányzásról leszokni nem is olyan nehéz!
  3. Nagy József - Dohányzásról való leszokásom valós élményei Nagy József - Dohányzásról való leszokásom valós élményei Először is szeretnék bemutatkozni, nevem Nagy József.
  4. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Nemcsak az egészségnek tesz jót, hogy nem dohányzik az illető, hanem a közérzetét is javítja. A nem dohányzás néhány pozítiv hatása:- a dohányos köhögés megszűnik, a légzés könnyebbé, jobbá válik, - a fizikai teljesítmény fokozódik, - a hogy leszoktam a dohányzásról lassabban öregedik és a fogak nem színeződnek sárgára, - az ízlelő- és szaglóképesség javul, - csökken a hajlam a megfázásra, - a lakás és a ruhák nem bűzlenek a cigarettaszagtól, hamarabb kap csókot nem dohányzótól, - spórolni is tud.

Mit tehet Ön dohányzásról leszokás esetén?

mik a mutatók, ha leszokik a dohányzásról ha 50 év után leszokott a dohányzásról

Fontos a szilárd elhatározás: soha többet rágyújtani! Az általános mondás, "minden nap egy szállal hogy leszoktam a dohányzásról szívok" nem vezet eredményre. A nikotin utáni vágy nemcsak testi szokásokat vált ki.

hogyan lehet kezelni a dohányzó népi gyógyszereket a tüdő fáj a dohányzásról való leszokáskor

A dohányos hozzászokik bizonyos helyzetekhez, mint pl. Legjobb, ha a leszokással egy testi és lelki pihenés, lazítás, szabadság utáni időszakban próbálkozik.

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis)

Számos, jellegzetes dohányzási szokás elmarad és az új benyomások elterelik a figyelmet a cigaretta utáni vágytól.

Tűzzön ki személyes jutalmat, kisebb jutalmat egy hónapnyi, nagyobb jutalmat fél évnyi nemdohányzás után. Tájékoztassa a családját, barátait és munkatársait az elhatározásról, hogy támogatni tudják.

hogyan lehet a barátnőm leszokni a dohányzásról népszerű módja a dohányzásról való leszokásnak fórum

Ne csak édességgel helyettesítse a cigarettát, hanem olyan dolgokkal is, amik örömet szereznek. Tájékozódjon szakembereknél, orvosoknál!

cigarettaellenes tabletta leszokni a dohányzási tippekről

Nikotinkészítmények nikotintapasz, nikotinrágógumi az "első nemdohányzó időszakban" alkalmazva enyhítik az elvonási tüneteket.