10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Dolgok, amelyek segítenek leszokni a dohányzásról

Megvolt már az utolsó slukk?

dolgok, amelyek segítenek leszokni a dohányzásról

Új lapot nyitsz? Gratula, a legfontosabb és legnehezebb részén már túl is vagy! Az alábbiakban arról olvashatsz tippeket, hogy hogyan vészeld át a következő pár nehéz hetet.

dolgok, amelyek segítenek leszokni a dohányzásról

Hidd el, egyre könnyebb lesz! Víz, víz és még több víz. Amikor rádjön a cigizhetnék, igyál meg egy nagy pohár langyos vizet.

  • Allen Carr tabletták a dohányzás ellen vélemények
  • Leszokni plusz
  • Hogy híres emberek leszoktak a dohányzásról
  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

Ez egyrészt tompítja a nikotinéhséget, másrészt segít kimosni a dohányzással felhalmozott méreganyagokat a szervezetedből. Nem lehet elégszer hangsúlyozni: a sok víz a barátunk.

Harmadlagos nikotinterhelés A dohányzás abbahagyása után 24 órával csökken a szívinfarktus közvetlen veszélye, 3 hónap múlva múlik a köhögés, 5 év múlva a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák kockázata a felére csökken. Tíz jó tanács ahhoz, hogyan szabaduljunk meg a dohányzás szenvedélyétől, s néhány biztató tény arról, mit nyerhetünk vele.

Minden egyes alkalommal, amikor rágyújtanál otthon vagy a munkahelyeden, csinálj meg tíz fekvőtámaszt vagy guggolást. Ezzel dolgok jól lehet csillapítani a cigiéhséget, ráadásul az első nehéz periódus végére még formába is hozhatod magad. A metódus hátránya, hogy utcán elég hülyén veszi ki magát.

10 tipp, ami segít leszokni a cigiről

Mondd el mindenkinek! Így mielőtt elcsábulnál, kétszer is meggondolod, hogy csinálj-e segget a szádból a többiek előtt.

dolgok, amelyek segítenek leszokni a dohányzásról

Számold ki, mennyit spórolsz meg havonta, és hónap végén ajándékozd meg magad valami klassz dologgal abból a pénzből. Vagy tedd félre azt az összeget pár hónapig, és abból valami nagyobb szabású dolgot is vehetsz. Azért cigizel, mert unatkozol? Keress magadnak valami érdekes elfoglaltságot, ami leköti az agyadat, és esetleg a kezeidet is.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Fejts keresztrejtvényt, írj haikukat a nikotinelvonással járó világfájdalomról, vagy tanuld meg kirakni a Rubik-kockát — a lehetőségek tárháza végtelen! Kezdj egy új sportba.

dolgok, amelyek segítenek leszokni a dohányzásról

Ez több szempontból is nagyon hasznos: levezeti a nikotinelvonással járó feszültséget, leköti az agyad, új távlatokat nyit meg előtted, illetve segít fejleszteni az új erőre kapó szervezetedet. Éééés ami sokak számára a legfontosabb szempont: megakadályozza, hogy elhízz a cigi lerakása után.

1. Keressen indokokat!

Hiányoznak a szertartások? Hát kreálj újakat!

LESZOKNÁL? - 12 ÉRV A DOHÁNYZÁS ELLEN ✔ [ TOP 5 ] MAGYAR

A reggeli cigi helyett például csinálj egy tízperces nyújtó gyakorlatsort pl. A délutáni cigiszünetben olvass el inkább pár bulvárlapot a neten, vagy teázz egyet a kolléganőkkel.

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat. Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti. Ilyen például, ha a dohányos eleve kételkedik a leszokás sikerében, ha a környezetben sok az aktív dohányos, ha a dohányzás mellett rendszeresen alkoholt fogyaszt, illetve, ha erősen hisz a dohányzás stresszoldó hatásában, különösen a munkahelyi környezetben.

A rádtörő cigizhetnék különösképp feszültté tesz? Itt fontos tudatosítanod, hogy ez a amelyek segítenek leszokni a dohányzásról csak negyedóráig tart majd, és utána csillapodni fog.

  • Hogyan lehet leszokni a dohányzásról tippek
  • Akik szeretnének leszokni az ivásról és a dohányzásról
  • Mi nehezebb leszokni a dohányzásról
  • A legnagyobb dohányosoknak, reménytelennek tűnő embereknek is sikerült elhagyniuk így a dohányzást.

Az idegességet meg fogadd el, hogy hát ez van, és ne küzdj ellene, mert akkor csak még jobban belehajszolod magad. A környezeted úgyis tudja, hogy most extra toleránsnak kell lenniük, és valószínűleg kibírják azt a pár hetet a rosszarc éneddel.

  1. A dohányzásról leszokni nem is olyan nehéz! | Természetes-Egészséges-Bioexpress Megoldások
  2. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  3. David WolfeEgészségGyógyulás Nem titok, hogy a dohányzás halált okozhat.

Gondoskodj az orális fixációd megnyugtatásáról valami kalóriaszegény cuccal: rágózz, vagy ropogtass bulátát. Az intenzív ízek is sokat segítenek ilyenkor, mint a gyömbéres cukorka vagy az angol zeller.

A nehéz pont: a bulik. Az elején az alkohol kívánná maga mellé a cigit megnyugtatásul: ez a berögződés is el fog múlni, mint a többide olyankor is jó rágyújtani, ha leül a társalgás a kocsmában.

Legfrissebb anyagaink:

Tessék küzdeni ezek ellen: táncolj, válassz provokatív beszédtémákat, flörtölj. Ja, és kérd meg a haverjaidat, hogy ha részegen cigit akarnál lejmolni, akkor kérlelhetetlenül rázzanak le.

A dohányzás befolyásolhatja a nem dohányzókat a passzív dohányzókat Házi orvoslatok, hogy könnyebben leszokj a dohányzásról Zabfélék A zab egy ősrégi kezelés arra, hogy leszokjunk a dohányzásról. Ez az egyik legjobb otthoni orvosság a leszokásra.

Még több tízdolog:.